Artykuły z kategorii: Media i badanie rynku

Współpraca z agencją marketingową – jak wygląda?
Media i badanie rynku

Współpraca z agencją marketingową – jak wygląda?

Agencja marketingowa zajmuje się różnymi tematami związanymi z szeroko pojętym marketingiem, reklamą i promocją. Tworzą ją specjaliści z wielu dziedzin, którzy pomagają firmom w realizacji ich celów sprzedażowych i wizerunkowych. Taką współpracę warto podjąć w szczególności, gdy jesteśmy na samym po

Dobra agencja marketingowa – jak ją wybrać?
Media i badanie rynku

Dobra agencja marketingowa – jak ją wybrać?

Stało się. Zdecydowałeś się na współpracę z agencją marketingową. Ale nie byle jaką, tylko taką dobrą! Pytanie tylko, jak wśród tylu obecnych na rynku firm marketingowych znaleźć taką, która spełni nasze oczekiwania, a jednocześnie nie ogołoci do cna budżetu? Znalezienie dobrej agencji to nie lada w

Czy warto korzystać z usług agencji marketingowych?
Media i badanie rynku

Czy warto korzystać z usług agencji marketingowych?

Zakładasz własną firmę lub prowadzisz ją od kilku lat, ale szukasz sposobu na efektywną promocję? Chcesz opracować spójną strategię marketingową lub identyfikację wizualną firmy? A może zależy Ci na wprowadzaniu ulepszeń na swojej stronie internetowej, zareklamowaniu danych produktów lub stworzeniu

Zadania agencji marketingowej – czym się zajmuje?
Media i badanie rynku

Zadania agencji marketingowej – czym się zajmuje?

Marketing to niezwykle szerokie pojęcie, które z roku na roku coraz bardziej się rozwija. Z uwagi na to, jak bardzo obszernym tematem jest sam marketing, zadania agencji marketingowej również są niezwykle zróżnicowane. Do agencji zgłaszają się różne firmy, te małe, jak i większe, które chcą zaistnie

W jaki sposób wybrać odpowiednią agencję marketingową dla naszej firmy?
Media i badanie rynku

W jaki sposób wybrać odpowiednią agencję marketingową dla naszej firmy?

Agencja marketingowa potrzebna jest dziś wielu przedsiębiorstwom nie tylko do budowy pozytywnego wizerunku, ale też w ramach narzędzi do promocji sprzedaży czy podniesienia widoczności własnej firmy w przestrzeni internetowej. Dużym plusem takiego rozwiązania jest fakt, że tego typu agencje działają